Şişli / İstanbul          EN | AR
Estetik, Plastik ve Rekonstrüktif Cerrahi
+90 212 224 61 94 info@dratillaalp.com

Aşırı ve istenmeyen tüy ve kıllar Türkiye’de olduğu gibi tüm dünyada bir çok insan için can sıkıcı, utanç verici ve yıllarca süregelen önemli bir sorundur. Öyleki bu durum insanların sosyal ve mesleki hayatını olumsuz yönde etkileyerek yaşam kalitesini düşürür. İnsanın kendine olan güvenini kaybetmesine neden olur. Bu güvenin tekrar kazanılmasında şüphesiz lazer epilasyon büyük öneme sahiptir.

SORUNUN KAYNAĞI
İstenmeyen kıl ve tüylerin oluşma sebepleri kişiden kişiye değişik olmakla birlikte genel olarak;

• Ağda, cımbız vs. yöntemler
  • Ergenlik ve menopoz
  • Genetik, hormon dengesizliği
  • Doğum sonrası hormonlarda oluşan değişimler
  • Doğum kontrol hapları
  • Tüy bezlerinde oluşan sorunlar
  • Kortizon
  • Depresyon
  • Adrenalin salgısı

olarak sayılabilir.
LAZER EPİLASYON HER KİŞİYE UYGULANIR MI?
Lazer epilasyon uzun yıllardan beri güvenle uygulanan bir yöntem olmakla birlikte bazı durumlarda tedbiren tedaviden kaçınmak gerekir. Bu durumlar:

• Küçük yaşta olup kıl yapısı gelişimini tamamlamamış kişilerde
  • Hepatit-B hastalarında
  • Hamilelerde
  • Cilt ve deri hastalığı bulunan kişilerde

Yasal Uyarı

Bu web sitesi sağlık hizmeti vermemektedir, insanları bilgilendirmek ve sitemiz hakkında bilgi vermek amacı ile hizmet etmektedir. İnternet sitesinde yer alan bilgiler hastalıkların tanı veya tedavisinde kullanılmak üzere verilmez. Site içeriğimizde yer alan bilgiler tanı ve tedavi amacıyla kullanımından doğacak sorumluluk siteyi ziyaret eden kişiye aittir.